MODALITĂȚILE, TERMENELE ȘI CONDIȚIILE DE RETUR ALE PRODUSE
RETUR ÎN 14 ZILE
Pentru ca ai posibilitatea sa soliciți returnarea produselor cumparate online in termen de 14 zile de la achizitie, iti prezentam pasii ce trebuie sa ii urmezi pentru a depune cererea. În același timp, mai jos regăsești și regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare.
Accesează rubrica “Formular de retur” și completează toate detaliile. La subiect te rugam sa notezi: „RETUR + NUME ,PRENUME / NUME COMPANIE + NUMĂR COMANDA” pentru a putea identifica mai rapid comanda dumneavoastră.
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat, la adresa de mai jos, pe costul clientului, indiferent de modalitatea de transport aleasa de către cumpărător:
S.C. PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL
Comuna Coșești, Sat Coșești, Strada Principala, Nr. 138, Județul Argeș, România
Regulament privind serviciul de retur
Renunțarea la cumpărare reprezinta un serviciu oferit clientilor PLIMBĂREȚUL TRAVEL S.R.L., organizata potrivit legii romane, cu sediul în Comuna Coșești, Sat Coșești, Nr. 138, Județul Argeș, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J03/880/24.06.2020, număr de înregistrare fiscala 42675356.
Prin acest serviciu, clienții PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL pot returna în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate de pe www.plimbaretul.ro, conform Termenilor si Condițiilor de retur prevazute în prezentul Regulament.
Acest serviciu nu afectează dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele incheiate la distanta sau contractele încheiate în afara spatiilor comerciale PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL.
Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
Clienții PLIMBĂREȚUL TRAVEL S.R.L. sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu, costul transportului fiind suportat de catre clienți.
Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe www.plimbaretul.ro, fiind titularii facturii (persoane fizice) sau reprezentanții persoanei juridice titulare a facturii fiscale emise de S.C. PLIMBĂREȚUL TRAVEL S.R.L..
Cum puteti returna produsele achiziționate de la Plimbărețul?
Produsele cumpărate de pe www.plimbaretul.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice:
Prin completarea Formularului de Retur afișat pe site la secțiunea Clienți. Accesează rubrica “Formular de retur” si completează toate detaliile. La subiect te rugam sa notezi: „RETUR + NUME ,PRENUME / NUME COMPANIE + NUMAR COMANDA” pentru a putea identifica mai rapid comanda dumneavoastră.
sau
Declarație neechivoca în care cumpărătorul își exprima decizia de retragere din contract, a cărei primire va fi confirmata (mail).
Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:
De la data livrării produsului în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe www.plimbaretul.ro ; in cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comanda.
Cumpărătorul are dreptul, în termen de 14 zile calendaristice, de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit sa justifice decizia și fără a suporta alte costuri.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască si sa le inspecteze în același mod în care i s-ar permite sa o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților si funcționalității produselor se dovedește ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzătoare de către dvs.
Condițiile referitoare la produsul returnat
Produsul returnat sa fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:
- Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie (specific unor anumite produse: selfie stick);
- In cazul produselor de imbrăcaminte, returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, inclusiv cu accesorii si eticheta. Este obligatoriu sa probezi produsele fara indepartarea etichetei. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie si fara eticheta detasabila nu poate fi acceptata.
- In cazul produselor fabricate din lemn, returul se accepta doar daca produsele sunt în aceeasi stare cum au sosit.
- Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, lenjerie intimă, casti in ear);
- produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- produsele personalizate nu se pot returna.
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
- acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen, lanternele (scoase din cutia originala);
- daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site în zona Clienți.
Pentru solicitarea de retur realizată prin Formularul de Retur de pe site, în termen de maxim 2 zi de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail un număr de înregistrare si detalii cu privire la solicitarea înaintată. Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială. Suma aferenta returului se va returna prin transfer în cont bancar.
În cât timp va vom restitui suma aferenta returului?
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face în cel mult 3 zile de la data la care PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL intra în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Ziua in care consumatorul își exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua în seama la calculul termenului, iar in cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL va prelungi termenul în mod corespunzător.
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastră nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Costuri si taxe speciale pentru renunțarea la cumparare:
Costurile de retur sunt suportate de către CUMPĂRĂTOR/CLIENT.
PLIMBĂREȚUL TRAVEL SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.
Dacă ai nevoie de informații suplimentare asupra modalitații de returnare a produselor, ne poți suna la 0727172253 sau scrie la contact@plimbaretul.ro