Termenul de livrare

Termenul de livrare 

 

Hmm! Nici nu ai plasat bine comanda și vrei ca produsul sa fie deja la tine acasă? Te intelgem perfect! Si noi suntem la fel! 

Mai jos o să găsești toate informațiile despre termenul de livrare, asa că, iti uram spor la citit!

Cat costa livrarea?

Pentru comenzile din magazinul online livrate oriunde vrei tu, taxa de livrare standard este de 19 lei.

Costul transportului in cazul produselor mari, disponibile doar la precomanda, va fi comunicat ulterior plasarii comenzii.

Care este termenul de livrare?

Indiferent daca ai cumparat online sau dintr-un viitor magazin Plimbaretul Travel SRL, termenul uzual de livrare este de 2-3 zile lucratoare. Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis de magazin (bon sau factura).

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), Plimbarerul Travel SRL isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online sau a cumpararii din magazin.

Pentru produsele disponibile in regim de precomanda, termenul de livrare va putea fi oricand modificat de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare. In cazul produslor comercializate de catre noi, timpul necesar realizarii unui produs aflat la precomanda este de maxim 5 zile (o bucata dintr-un produs).

Cand se fac livrari?

De luni pana vinei, intre orele 10:00-18:00. Nu se fac livrari sambata, duminca si in zilele de sarbatori legale.

Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?

Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi mesajul de confirmare a comenzii. Poti desigur sa vezi in orice moment situatia comenzii din contul tau Plimbaretul.ro.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitele Plimbaretul.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.

Poti sa refuzi primirea coletului daca dupa deschiderea acestuia constati ca produsele din comanda ta nu au ajuns la tine asa cum trebuie. Sau cele care trebuie.

Speram sa te bucuri cat mai rapid de produsele comandate!
ro_RORomanian